سلتیک صفر – 3 یوونتوس/شاهکار گلاسکو


Celtic-Juventus - Champions League

سایت گل – یوونتوس از همین حالا خود را در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان می‌بیند. آنها پیروزی درخشانی در خانه سلتیک به دست آوردند و اکنون با خیالی آسوده در اندیشه بازی برگشت هستند.

سلتیک در این بازی مالکیت توپ را در دست داشت اما نمی‌توانست موقعیت خاصی ایجاد کند و دو گل دیرهنگام یوونتوس هم کار آنها را یکسره ساخت.

سلتیک سرشار از اعتماد به نفس پا به این مسابقه گذاشته بود اما در همان دقیقه 3 دروازه‌اش باز شد. آمبروز، مدافع نیجریه‌ای این تیم که تازه از جام ملت‌های آفریقا برگشته بود در موقعیتی نه‌چندان مشکل نتوانست ضربه سر بزند و الساندرو ماتری توپ را به راحتی وارد دروازه فریزر فارستر کرد. البته کلوین ویلسون تلاش کرد توپ را از روی خط برگرداند و کلودیو مارکیزیو آن را دوباره وارد دروازه کرد. در ابتدا گل به نام مارکیزیو ثبت شده بود اما در نهایت گل به‌درستی با نام ماتری به ثبت رسید.

خوردن چنین گل زودهنگامی ضربه سنگینی به سلتیک وارد کرد و آنها بارها تلاش کردند به‌ویژه با سانترهایشان به گل برسند. کریس کامنز در نیمه اول فعالیت بسیاری داشت و ضربات زیبایی به توپ زد که یک بار ضربه برگردان او خطرناک بود.

درگیری‌های فراوان بازیکنان دو تیم هم آن را از جریان می‌انداخت. به‌ویژه گری هوپر و استفان لیشت‌اشتاینر روی ضربات کرنر با هم درگیر می‌شدند و اسکات براون هم تلاش فراوانی برای خشمگین کردن آندره‌آ پیرلو داشت.

سلتیک در نیمه دوم تلاش کرد گل بزند و یک موقعیت عالی را آمبروز در چندقدمی دروازه از دست داد.

یووه در دقیقه 77 گل زد. کلودیو مارکیزیو که از براون گذشته بود توپ را با ضربه‌ای دقیق وارد دروازه فارستر کرد تا سرانجام نام خود را در میان گل‌زن‌های بازی ثبت کند.

اوضاع برای سلتیک بسیار دشوار شده بود اما کار آنها در دقیقه 83 تمام شد. آمبروز دریبل‌های بی‌موردی پشت محوطه جریمه زد و در نتیجه مارکیزیو توپ را گرفت و آن را به میرکو ووچینیچ سپرد تا او گل سوم را به ثمر برساند.


 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 25 بهمن 1391 ا 10:32 نويسنده : Hamidreza ا
.: Weblog Themes By violetSkin :.